Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, December 14, 2011

kini masanya telah tiba!!!

setelah selesai majlis resepsi di rumah pengantin perempuan @ hana
minggu lepas majlis resepsi di rumah pengantin lelaki @ hairi
senang cite sebelah kami la.. hehee

pagi dalam +/- pukul 9am, pak yazid sampai nak siapkan main table plak

























khemah aku minta color hitam oren gak tapi di antor hitam peach
kalo tgk live.. x cantik sgt color peach tu tapi bila dalam gambo cantik plak..
cam hitam oren pun ada kan.. tgk la kepakaran pak yazid
sekejap je dah siap main table.. cantik x?



























haaa.. ni la pak yazid aku.. dah 58 tahun umur dia..
lepas settle main table sambung plak buat pintu gerbang & bunga manggar











































































































antara menu utama kami hari tu.. nasi beriani, nasi putih, gulai kawah, ayam masak merah,
pajeri bombay nenas, acar buah, papadom
manakala menu sampingan pula, mee & bihun sup daging & lemak serta bubur kacang
minuman kami plak hari tu.. air asam boi bersama limau kasturi.. terbaek!!!!
kalau nak buat tempahan boleh la kol en. khalid seperti tertera diatas ye





















































tetamu mulai memenuhi khemah seawal 11 pagi...
pengantin lambat skit tiba, kawan² sekerja dah nak balik
baru depa sampai +/- pukul 2.15pm...

























































x banyak gambo pengantin aku amik kat pelamin & dalam bilik
aku ketandusan idea cam ne nak suruh depa ni posing
depa ni pun dah x tau nak posing cam ne lagi.. hehhehe



























tetamu² yang datang lewat hari tu memang rezeki depa..
ngape nak tau.. pihak pengantin pompuan bawak rambutan & durian...
banyaakkkkkkk... cam nak niaga mak mertua aku.. x caya tgk picture kat atas ni
kome ada??? hheehehe.. memang terbaek la.. msg² seronok dpt mkn doyan & rambutan kg gajah



























petang tu aku nyakat makcu amah.. aku amik gambo dia makan mee sup
hahhaha.. malu² gitu aku usik dia lagi lepas tu.. bawah gambo acu amah makan
gambo makcik yah jemeli.. makcik yah cakap dah lama x jumpa acu amah
so dia minta aku snap picture dia & minta tag nama anaknya kat FB.. hehhee




























atas ni plak gambo pengantin bukak hadiah.. tapi x byk gambo aku amik
coz x perasan battery camera dah kiok.. huhuhu

majlis selesai agak lewat hari tu coz kami masih terima tetamu selepas pukul 5pm
ada yg sesat ntah kemana²... apa² pun terima kasih pada semua tetamu yg hadir pada hari tu
terima kasih juga pada semua yg terlibat secara langsung / tidak dalam menjayakan majlis kami hari tu

tanpa anda semua x meriah la majlis kami ni..
lepas ni tinggal lagi 1 kenduri kawin.. bila??? ntah la... kena tanya tuan punya badan ni plak
hehhehe.. adik jawap!!! ;-p

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini