Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, December 15, 2011

berita sedih

hari khamis lepas 08.12.11, aku dpt sms dari biras aku
dia x dpt hadir ke majlis resepsi perkahwinan hairi & hana
dia warded coz air ketuban di pintu rahim
rahim plak dah bukak 3 cm
masalah kandungan dia baru 5 bln lebih
berat baby baru 300 gram
kesian plak.. ye la dah 3 tahun dia kawin
seusia umur hazizi perkahwinan mereka, masa majlis kawin mereka
aku tgh ngandung 7 bln lebih

rahim dia x kuat.. Doc x dpt nak buat apa²
takut air ketuban pecah.. kami x dpt nak ziarah beliau masa tu
coz sibuk dgn persiapan majlis resepsi
lagipun menurut adik ipar aku firdaus, biras aku mala ditempatkan di labour room
hospital putrajaya, semua org x boleh melawat kecuali suami

pada hari kenduri tu, mala dah dpt wad..
Doc masih memantau keadaan ibu & anak sehingga sekrg
hari ahad lepas barulah kami berkesempatan menziarah beliau



























atas ni gambo yg sempat aku amik masa kat hospital putrajaya

semoga ibu & anak kuat .. hopefully baby boleh tunggu sekurang²nya lagi 2 bln ye nak..
baby kena kuat ye syg.. cian ibu dah 2x gugur seblm ni

apa² pun kami mendoakan yg terbaik buat pasangan siti normala bt ramlan & mohd firdaus abdul rahman
Amin...

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini