Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, December 14, 2011

09.12.2011 a day before kenduri

pagi tu sementara tunggu mak mertua & adik ipar balik dari pasar
aku cari keje lain yg aku boleh buat..
sementara "kanak² ribena"... anak² kami la.. buat hal masing²
start hari ni memang anak² bebas.. buat la apa korang nak
asal jgn kacau parents depa nak buat keje.. hhahahhaa
tgk la gelagat anak² kami ni.. ni baru budak berdua ni..

























mak mertua aku dah minta cuti tapi bdk ni masih di antor lagi
nak jadi cite bdk ni hilang.. x sape perasan dia kuar dari umah
masa tu aku dok sibuk bakar belacan kat dapur
memang aku x tau pun dia ada naik kat atas
coz seblm ni adik ipar aku dah bawak dia turun bawah
sib baik ada jiran² perihatin yg jumpa dia dok nangis kat tangga blok lain
ada jiran² cakap nampak dia sorang² gi playground
bila masa dia kuar sorg pun x perasan
mgkn lepas main kat playground dia nak balik umah mertua tapi x jumpa
al-maklum umah flat.. same je rupenya.. bdk² mana nak cam
udah la comey.. kalo hilang / kena culik jenuh gak nak mencari
cer tgk muka bdk ni (sebelah kiri).. bwh sekali (seblh kanan) anak dara nani



























haaa.. ni picture anak dara nani lagi.. farisya maisara
comey & 'mesra alam' g2.. senyum jerk


























ok berbalik pada cari keje tadi.. since aku x tau nak buat apa
aku cari gula² yg adik ipar nak buat as a goodies
aku pun mula packing gula².. dari duduk xde keje baik aku cari keje..

























siap dah gula² utk bdk².. abis packing.. bakar belacan plak
abis 1 umah bau belacan.. hahhaha
mak mertua, adik ipar, biras & mak sedara dah siap masak
lepas solat jumaat.. makan time!!!!
x lama lepas makan, pakcik aku pun sampai coz nak buat pelamin
masa tu rasanya dah kol 4pm++



























tema hitam oren.. hehhee.. sape pilih??? aku la.. hahhaha
cantik x color tuh? so far aku x jumpa lagi org buat tema hitam oren
yg selalu aku nampak hitam merah / hitam putih.. korang ada jumpa x tema hitam yg lain?
cer cite cer cite.. ;-)

pakcik aku a.k.a. en. yazid pun mulakan tugas buat pelamin
dari dinding yg kosong smp la siap semuanya..
oh ya!.. langsir warna pinang masak tu mak mertua aku jahit
yati dah pasang pagi tu.. thx yati
6pm++ baru siap pelamin sekali dgn bilik
erk.. bilik jap je.. tmbh bunga since mak mertua dah buat langsir
so pak yazid x perlu nak tambah byk.. hehehehe






















eh.. ada plak terselit gambo aku.. hahha.. tu amik masa hari kenduri
aje. suka².. hahhaa
lepas je pak yazid settle siapkan pelamin.. hubby & aku antor pak yazid balik ke Kg Baru
otw ngantor, gi kedai cari bekas utk bekalkan nasi & lauk pauk utk rombongan pengantin pompuan &
saudara-mara esok harinya..
Oooppss. terlupa.. perasan dak gubahan bunga kat gambo diatas?
haa.. gubahan ni pak yazid bg pinjam jap
dia menang no. 1 utk gubahan ni.. bunga 1 malaysia katanya.. cantik x?























lepas majlis doa selamat.. aku naik atas.. buat signboard plak.. sambil tgk MLM
cer tgk kreativiti kami 3 org.. hehehe.. since 2 org pompuan x pakai tudung
amik gambo syafiq sorg udah la kan.. tapi kang yati merajuk plak..
amik gambo tangan yati skit.. hahahhaha.. dah siap..  :-)

smp cni dulu.. nnt smbg lagi.. adios

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini