Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, December 7, 2011

inai

03.12.2011  dalam kol 1.00am++, adik ipar aku (yati) tolong pakaikan inai kat abg dia (pengantin - hairi)
mak mertua aku tumbuk selepas maghrib sebelum kami semua berangkat ke trolak
dah abis siapkan abgnya.. ada balance skit, mak mertua pun pakai 5 jari
masih ada balance lagi.. yati cakap dia x nak pakai nnt en. syafiq bising.. hahhaha
so, aku pun mula la myambung ngabiskan inai.. sayang.. mak mertua aku dah penat tumbuk tapi x abis
dah pakai 5 jari masih ada lagi balance.. yati tlg abiskan utk tangan sebelah kiri plak
sekali dapat 4 jari je.. hehhhe.. ok la kan.. asal x membazir inai tu kan
tgk tgn montok aku tuh..  hehehe 9 jari je berinai.. thx yati coz tlg pakaikan balance inai tu :-)














semlm kat pantry opis.. 1 of  my opis-mate (cik nonie) tegur pasal coz aku pakai inai
apsal 9.. kalo ikut org cina 9 kan ong aku cakap
sebab tu nama naik dpt lucky draw i-pad..
tapi sebab x cukup 1 lagi jari melepas sudah i-pad tuh.. hahhahha
boleh g2..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini