Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, December 15, 2011

lunch aku hari ni

ni pun nak cite ke.. suka la belog aku kan.. hhahahaha.. actually aku x tau nak makan apa
selalu aku akan beli bekpes pepagi.. beli lebey skit utk wat lunch
tapi hari ni aku x beli apa² pun coz semlm aku ada beli karipap & bihun goreng kt petronas
pagi tu aku makan karipap skit.. lepas tu terus sambung keje
dah lewat sgt nak makan bihun.. mana tak nya.. pagi tu hubby kol, cakap hazizi x nak g nursery
meragam ala mengada² lagi.. x abis².. memang dak hazizi ni terlebey ngada sejak 2 menjak ni
'jiji x nak g skolah.. jiji nak g opis ummiii!!!! ' tu je la ayat dia
bkn ada apa pun.. cuma nak tlg tekan punch card je.. adoi...
dah petang nak balik baru aku perasan ada bihun goreng..
since semlm aku terlupa nak makan.. pagi ni aku x beli apa² pun kat petronas
turun jap ke bistro opis.. tu pun terpaksa.. kalo ikutkan mmg malas nak ke bistro
udah la x sedap.. mahal plak tu..

eh!!!.. tajuk lunch hari ni.. tapi melalut pasal cite semlm plak.. hehehe
ok, bawah ni la lunch aku utk hari ni..



















makanan merapu.. aku baru beli biskut topi, biskut apa ntah nama dia yg bergulung tu.. pedas² skit rasanya serta asam prune
aku bancuh nescafe panas.. taraaaa.. siap sudah lunch aku utk hari ni..
makan biskut topi sambil hupget belog.. boleh g2.. biskut pedas tu len kali la mkn
lunch time semlm aku makan biskut dlm tupperware tu gak.. mmg aku x ingat langsung ada beli bihun grg semlm
faktor usia kata opis mate aku.. maybe kot.. dah tua kan.. wakaakka

btw, korang perasan x mug aku tuh.. syg aku kat mug ni.. lama dah aku guna mug ni
aku keje kat opis sekrg dah lebih 15 tahun.. aku guna mug ni rasanya dah 13 tahun kot
korang ada.. ntah² mug korang mesti dah hancur lebur.. hahahah.. jgn marah..
seriously aku x tipu korang.. mug ni mmg aku guna dah lama.. masih elok lagi
except sumbing skit kat penutup dia.. tu pun coz terjatuh.. sib baik jatuh kat carpet
kalo jatuh kat lantai.. memang bersepai..

ok la bersambung lagi dilain waktu.. adios

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini