Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, December 20, 2011

kisah 16.12.2011



sebelah ni gambo tempat aku melakukan tugas harian kat opis
kemas x?? hehehhe... ramai jealous tau
sib baik pindah tempat duduk, dpt gak space lebih.. hahhaa
lebih sgt la ek.. sebenarnya ada cabinet kat tepi
tu yg ada ruang skit.. so meja aku nampak kemas la













meja dah kemas tapi aku serabutkan wallpaper desktop aku plak
seblm ni semua gambo hazizi (kat atas).. dah tu aku tuko plak gambo 1 family (yg bghn bwh plak)
ptg tu hubby antor chat gtalk.. mertua & adik ipar nak tdo umah
walawei.. apsal x bgtau awal² .. dah la aku dah janji dgn mak aku nak bawak dia berubat ke kg rinching
cancelled udah plan.. cian plak kat mak aku.. sakit kaki dah lama sgt
since xde mende kat umah.. hari tu kami balik awal gak la..



dalam kete aku test lagi continuous shooting.. amik gambo hazizi main toys dia kat blkg
sekrg ni dia lebih suka dok blkg sorang².. coz ada tilam & bantal.. bila penat main dia baring

































since balik awal.. awal sgt la.. kol 8pm++ baru smp umah
sempat la kemas umah apa yg patut.. tgh kami bz mengemas..
hazizi buat hal sendiri.. kali ni dia susun truck plak.. 

aku tgk jam dah kol 10pm++ tapi tetamu x smp lagi
aku pun turun kan tilam, bantal segala apa yg patut
siapkan tempat tdo terus utk tetamu yg nak dtg.. 
kol 11pm++ baru smp tetamu kami.. 
bg anak dara nani main toys hazizi masa dia bb dulu
leka gak dak farisya ni main.. 
hazizi plak dah x reti dok diam.. suka sgt², maklumlah rumah dia mana ada tetamu dtg selalu pun
dlm sethn pun boleh kira brp kali ada tetamu.. time raya pun xde org dtg.. huhuhu
nak wat camne, tuan rumah pun jrg ada umah weken.. ngeee

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini