Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, December 23, 2011

blog archive

bulan ni bulan terakhir utk tahun 2011.. bila aku tgk label blog archive




'quantity' posting aku utk bulan ni
agak memberangsangkan w/pun x sehebat
blogger yg lain.. hehehehe

dalam bulan ni approximately aku wat posting +/-
1 post utk 1 hari .. ok la ek

sekrg pun dah 31 posting (x termasuk posting yg ni ye)

boleh ke aku wat posting lebih dari bulan May 34 posting?
erk.. tunggu & lihat je la ye..
hari pun dah 23rd Dec... weken ni cuti pjg skit 3 hari
mmg aku xde nak hupdet blog hjg minggu coz aku bkn ada
kat umah pun.. laptop je ade.. tp broadband elek..
x guna sgt pun broadband so x perlu la nak menambah² segala
hutang yg ada kan.. :-)

ok la.. nak layan cite tentang dhia jap.. hubby dah tolong
download semlm dari ep. 1 - 24..
thx en. baha.. hehehe

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini