Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, December 16, 2011

aku makan asam!!!

sejak 2 menjak ni aku suka sgt makan asam.. tapi ikut jenis la
kalau org yg rapat dgn aku mesti tau aku ni jenis x suka makan asam
ha.. ha... jgn fikir lain ek.. sehingga hari ni aku conpem x pregnant lagi
doa²kanlah ada ye.. :-)

cuma ada jenis² asam yg aku suka.. antaranya spt gambo kt bawah ni























asam prune & kulit limau.. asam kulit limau ni kalau buat air sedap Oooooo...slurrrppp..
memang kalah slurpee 7E


caranya simple jerk

korang amik asam tu masuk
dalam bekas air.. 


lepas tu tuangkan air panas dalam
bekas air tu & tutup. jgn plak gatal
tangan gi goncang bekas air tu plak
kang meletup bekas air tu coz air tu
panas lagi.. x pasal² kena mengelap air 
plak nanti


biar sampai air tu suam


dah suam minum arrrr.. apa tunggu
lagi.. sedappp cakap luu

memang terbaek!!!!

hahhaaha


aku suka gak asam yang buah warna merah & berbaldu skit tu. ntah apa nama aku pun x ingat
lepas tu asam halia.. kalau jeruk, aku suka jeruk betik & sengkuang.. lain aku x berapa nak minat
terliur plak cite pasal asam..

note: gambo ehsan mr. G

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini