Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, December 30, 2011

entry terakhir!!!

erkk.. ye ke?? baru tadi bgtau entry penutup tahun 2011..
ni cite semlm lepas balik keje.. aku lama benor teringin nak makan pai tee
ngalahkan org ngandung plak pe'el nyer
haaa... ni antara gambo pai tee yg sempat aku minta Mr G carikan tadi

















sedapnyerr.. Mr. G ni rajin plak.. aku nak cari gambo pai tee di baginya link resepi sekali
cer click cni..  tu pun kalo kome nak buat la .. aku.. makan je boleh la kot
nak buat top hat pun berjinggut... tapi x silap aku rasanya ada jual top hat ni kat kedai
cuma aku x ingat kat mana.. lepas tu Mr. G bagi plak gambo acuan top hat
click je la kat cni

ok, berbalik pada cite aku teringin nak makan pai tee.. malam tadi baru termakbul
malam tadi hubby bawak gi makan kat CRS Tesco Shah Alam
mulanya aku order set.. tgk set ada 2 biji pai tee jer..
herrmm.. apalagi order side dishes la.. tnbh lagi pai tee 6 biji..
sampai sekrg masih terasa lagi pai tee tu.. erk.. melampau la tu.. udah jadi t*** pun.. ngeh3x

apa² pun thx to kanda baha coz tlg tunaikan hajat dinda.. hahahaha

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini