Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, December 20, 2011

kisah 17.12.2011

ni kesinambungan kisah 16.12.2011
mertua tido kat umah coz nak pergi kenduri kawin kat bandar puncak alam
coz dari umah kami dah dekat sgt..
+/- kol 12.30pm kuar umah.. smp umah kenduri azan zohor tgh berkemundang dari surau berdekatan
seiring plak dgn bunyi kompang.. uiks.. diaorg ni x plan awal² ke nak berarak ke apa ke





















elok duduk je hujan pun turun.. kami xde kemana la
dok je dlm khemah.. atas ni aku sempat amik gambo farisya & mama dia
bawah ni plak farisya, mama & neneknya





















hazizi x nak makan sgt coz dia dah nampak org jual aiskrim kat khemah
lepas tu ada plak nampak gula² .. erm lagilah dia x nak makan





















seblm balik aku & adik ipar (ridzwan) amik fresh flowers kat jambangan bunga dlm khemah
haaaahaha.. cam x bersalah jerk.. cer tgk gambo bunga bawah ni .. cantik x?






















goodies hari tu kami dpt biskut.. so far aku x penah lagi dpt goodies cam ni masa kenduri kawin
ok gak.. botol tu boleh guna isi rempah ke or etc





















lepas majlis kenduri tu balik semula ke rumah kami coz hujan tgh turun
msg² pun nampak ngantuk jerk.. aku yg jrg tdo petang pun boleh terlelap
hubby toksah cite la.. naik atas terus tido
cian mertua & adik ipar aku.. x de minum petang aku buat ptg tu
maklum la umah dah cam umah bujang.. xde mende nak godek² buat kudapan waktu ptg
sorry ye mak abah & adik².. ni la masalah kalo nak dtg bgtau last minute..
mgkn hubby dah tau awal cuma dia x inform kat aku la tu

dlm kol 6pm baru kuar dari umah menghala ke rumah yati di kg rinching hilir
sambil² tu leh la tanya tmpt utk berubat mak aku
smp umah yati, yati xde coz dia ke melaka tgk adik ipar dia jap
since wan dok serumah, kami masuk dulu la lagipun dah maghrib

dlm kol 10.30pm baru aku balik umah mak aku plak.. on the way balik aku tepon mak
aku nak balik sana coz sms kat adik aku dia x balas..
smp² umah mak dlm kol 11pm++ tgk² mak dah tdo.. adik aku yg bukak pintu..
masuk umah terus tido je la.. sok ada program lain plak

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini