Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, December 30, 2011

30.12.2011


hari ni 30.12.2011... rasanya ni entry penutup bagi tahun ni kot
coz sok dah weken & secara automatic mmg aku x de nak hpdet blog ni.. & hari ni gak la entry aku yg ke-35... wah!!! dah pecah rekod entry bulan May'11
bravo!!! bravo!!!.. kecoh ek.. ngalahkan blog org lain plak.. org lain lagi byk entry.. hahahaa.. tapi xpe la tahun ni kira aku aktif la hupdet blog w/pun aku dah create blog ni since 2007.. huhuhu

hah!!! tahun 2007.. ye.. cer tgk profile aku kat sebelah ni..lama tu sebelum hazizi lahir lagi aku dah create blog.. masa ni hazizi baru 2 bln dlm kandungan.. hehhhee

apa² pun tunggu progress aku next year dlm dunia blogging
hopefully tahun depan aku leh improve lagi..

caiyok.. caiyok.. ok la selamat menyambut tahun baru pada semua pembaca blog aku samada yang jadi follower or yang jadi silent readers.. terima kasih juga kerna sudi menjengah blog aku yg x seberapa adanya ini..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini