Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, December 6, 2011

jumaat lepas 02.12.2011

lepas buat kad atm baru kat meben.. kami terus balik umah mertua..
tgk² mak mertua siap buat kek gula hangus.. ada org tempah katanya
sempat lagi buat kek w/pun jaga anak org & sibuk nak kenduri























aku plak order kuih tart comey ni dari opis mate hubby cik fida
before this memang aku gemor order kek dgn dia.. sedap
mak mertua pun puji.. kek cheese oreo, carrot cake.. cup cake .. ermm. yummy
jom layan picture kuih tart yg dia buat ni.. comey tak?
rege RM 35/50 pcs.. berminat??? contact aku ye.. nnt aku bg contact no. dia
jgn risau aku x amik commission pun..
























during hubby kuar solat jumaat.. hazizi main toys dia dgn bdk yg mak mertua aku jaga
syakila nama bdk ni..

aku pakaikan dak kila dgn tudung aku.. aku suruh dia & hazizi posing
mula² tu elok bebenor la main sama².. dah lama² hazizi kedekut plak dgn toys dia
berebut mainan.. cam main tarik tali.. last² hazizi yg menangis bkn si kila
hahaha... aku bukannya pujuk.. aku siap amik gambo dia nangis lagi ada la..
x lama tu abi dia balik.. terus melekat dgn abi dia.. abi dia bg galaxy tab
senyap jap.. pastu mula menari² plak masa tgk video clip lagu raya U&I

jom layan picture dak² comey ni





























x lama lps tu kami kuar smbg balik misi cari baju utk hubby..























singgah B.O.S. kat giant taman permata je.. malas nak g tempat lain
lagipun hujan turun dgn lebatnya kat luar..
hubby senyum gumbira coz dah dpt baju..
ayg belanja abg tau.. ayg dpt bonus la bln ni.. hehhehee
mgu lepas dah belanja family abg makan sate.. kali ni belikan baju abg plak :-)























lepas beli baju hubby, cari baju utk aku plak..
sambil² jalan nampak plak org jual menatang atas ni..
layan hazizi jap tgk rabbit, hamster & sugar glider
lepas tu terus turun bawah cari brg² basah yg mertua pesan
coz dah pusing² cari baju utk aku xde yg berkenan
so, aku pakai je la baju yg ada..
dalam kete sambil tunggu abi bayar parking hazizi layan makan aiskrim
terbaek!!!! katanya ..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini