Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, December 20, 2011

berita sedih

kesinambungan kisah 18.12.2011

aku tgk ada 2 mis kol.. tgk² mis kol dari umah mertua bebrp minit seblm tu
terus aku kejut hubby.. dia return call, adik ipar aku nani bgtau biras aku dah bersalin
tapi bb x dpt diselamatkan.. rupa²nya mis kol kt hp hubby ada 5
kol 8am++ kami kuar umah coz pergi awal pun kami x dpt nak tgk
smp dlm kol 9am.. x lama lps tu parents biras aku smp
terus kami ke bilik mayat.. adik ipar aku plak xde kat bilik mayat
dia ke labour room uruskan biras aku plak..
dlm kol 10am, staff c2 berikan kami jenazah bb.. belum siap mandi
comey sgt² arwah muhammad rizuan bin mohd firdaus
bb baru berusia +/- 5 bln dlm kandungan.. kol 2.00am biras aku sakit pinggang & terasa sakit nak bersalin
air ketuban dah pecah, darah pun dah turun.. masa tu jantung bb masih ada lagi
dlm kol 4.30am, biras aku selamat bersalin secara normal tapi bb dah xde lagi
kisah sebenar kenapa jadi cam ni u all boleh click sini
siap semua urusan jenazah, bb dibawa ke tanah perkuburan islam presint 20 putrajaya
alhamdulillah bb selamat disemadikan sebelum zohor

ni gambar sekitar tanah perkuburan
tersebut



















ni plak picture hazizi seblm bb
disemadikan

bawah plak tag barisan kubur
arwah muhammad rizuan
barisan 11, kubur no. 5 dari start
tanda barisan 11 tu


















since x bekpes dari pagi, selesai je
urusan pengkebumian jenazah kami
antor sekejap adik ipar firdaus ke
hospital semula coz dia x lalu nak makan

lepas tu baru kami g bekpes + lunch kat
nasi beriani gam batu pahat kat area
upm.. tapi sebelum smp ke kedai makan
hazizi dah lena dulu.. cian dia tertido dlm
kelaparan..






untuk birasku siti normala bt ramlan & adik iparku mohd firdaus bin abdul rahman
takziah kami ucapkan.. tabahkan hati terima dugaan ni.. insyaAllah arwah muhammad rizuan
akan menunggu kalian di pintu syurga.. Amin

Al-Fatihah

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini