Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, December 6, 2011

family day proton 03.12.2011























sabtu lepas 03.12.2011, PROTON buat family day kat sunway lagoon
since sama date dgn kenduri kawin adik ipar aku.. aku pass tiket pada opis-mate
nak jadi cite.. tgh sibuk dgn bunyi kompang.. ada mis kol..
tgk² another opis-mate aku (cik norae) kol.. aku kol balik x berangkat.. last² sms masuk

"pia.. ko dapat lucky draw i-pad".. biar betul.. adui aku plak lupa nak amik hp no. opis-mate yg aku
bg tiket tu.. tepon colleagues dia, minta hp no. dari dia plak.. kol² dia ckp dah balik..
melepas sudah i-pad.. xpe la bkn rezeki aku.. tp opis-mate ni aku ni x lupa amikkan goodies utk aku
thx kak anny.. akak jgn rasa bersalah plak.. bukan rezeki saya la..
dah termaktub g2 kesudahannya.. hehehhee.. tapi thx ye coz amikkan goodies ni..
leh guna tikar tu utk picnic

pagi tadi opis-mate aku musliha dtg tempat aku
kami gelar dia ustazah.. hehehe..
ada staff kt dept lain (wan fatimah) passkan calendar 2012
rasanya dari Service Dealers CKL Group kot
ni la satu²nya calendar tahun dpn yg aku dpt.. huhuhu
thx wan..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini