Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, December 5, 2011

akhirnya.. kini sudah tiba!!!

balik keje tadi x tau nak makan apa.. tekak rasa malas nak makan nasi
rasa jemu plak makan nasi.. on the way balik hubby tanya nak makan apa
aku tanya nak makan fast food x? coz aku jemu rasa nak makan nasi / mee & seangkatan dgnnya ;-p
hubby pun x berapa sihat.. kena flu
ok je jawap dia.. masuk drive thru.. mata terpandang menu yg ditunggu² sejak tahun lepas
rupa²nya dah bebrp hari kuar iklan kat tv tapi disebabkan kesibukkan melanda (cam la bz sgt)
mmg aku x tau mende alah ni dah kuar.. dulu masa opis kt jalan ipoh
hampir setiap hari aku cross road semata² nak pi pekena mende alah ni
agaknya depa bubuh ganja apa dlm mende alah ni.. tiap² tahun mengidam...

hahahhaa.. aku tunggu mende alah MekDee ni lerr..









































erk... ngape kotak curly fries & apple pie dah kosong.. hahhaa.. aku dah bedal dlm kete
lapar siut.. lunch makan biskut jerk.. tengok apple pie tetiba teringat kat my buddy CY & adik
time lunch tgh bz², tetiba ada apple pie utk aku & adik from my buddy CY.. tetiba teringat kat uolss.. :-(

cer tgk pic prosperity burger tu.. agak² mengancam x tekak korang.. hahhaa
thx hubby tlg singgah MekDee w/pun tgh demam.. tq tq tq

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini