Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, December 14, 2011

cerita lawak hari ni!!!

sebenarnya aku ada cite lain nak posting.. apa lagi pasal kenduri kawin adik ipar aku
kali ni sebelah lelaki plak.. tapi disebabkan ada cerita lawak yg menarik hari ni
aku post mende ni dulu.. hehhhe

ok, tadi otw nak gi dinner.. pasang radio KL Fm.. rentak interaktif kotaaaaaa....
tgh syok borak² tetiba kuar lagi gingerbread
lagu lama.. masa ni aku kecik lagi.. mgkn akhir 70-an or awal 80-an kot
aku pun x brp ingat..
tajuknya Ku Cari Damai Dihati.. lirik cam bawah ni..

aku cari sekali lagu ni kat you tube.. thx kat owner video ni


Kucari Damai Di Hati Lyrics

Mengapa kau tergamak sungguh
Memperdaya harapan ini
Tunas kasih yang aku semai
Racun berbisa yang kau sirami
Beginikah balasan cinta
Manis kata di bibir saja
Lembut lidah mengukir janji
Segunung mimpi berkecai kini
Sesalan tidak terucap
Bila kau berubah sikap

Ku sedar siapa diri ku
Kau buat tempat berteduh
Semoga engkau bahagia
Di samping kekasih baru
Andainya engkau kecewa
Janganlah kau cari aku
Biar saja aku sendiri
Yang mencari damai di hati
Airmata basah di pipi
Tak mungkin dapat membasuh luka

hubby pun nyanyilah ..

Mengapa kau tergamak sungguh
Memperdaya harapan ini
Tunas kasih yang aku semai
Racun serangga yang kau sirami

muka selamba dek je nyanyi lagu tu, aku memang x tahan terus gelak kuat
dia pun tanya apsal?
aku cakap la 'org nyanyi racun berbisa.. abg nyanyi racun serangga.. baik terus cakap ridsect je..'
haahhaha....lawak².. terkekek aku gelak dlm kete..

sorry la abg... w/pun abg ckp 'nanti nak masuk dlm blog la tuh'
ayg tetap masukkan.. lama x gelak cam tadi.. wakakaka

2 comments:

  1. lorrrr...story camnih pun leh buat tuk update blog...hehhehehe

    ReplyDelete
  2. jeles plak abg ni..hahhaah.. racun serangga yang kau sirami.. wakkakakaka

    ReplyDelete

titiplah komen anda disini