Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, December 5, 2011

appointment @ KPJ Selangor


hari ni aku ada appointment kat KPJ Selangor.. aku sampai awal, klinik pun x bukak lagi
no. giliran aku 1900.. yes dpt 1st nombor..
lepas register, gi lab buat blood test.. spt biasa, depa habaq result kuar 1 jam lagi
puan bekpes dulu la yer kata staff c2 lps amik darah aku
standard la tu.. dah posa makan dari malam.. lps amik darah gi bekpes je la
lagipun result kuar sejam lagi.. 
lepas makan gi kedai kat depan reception counter
cari magazine xde apa yg menarik.. nampak buku atas ni, just amik & bayar je
dah hampir ½ buku aku baca.. nama x dipanggil², nombor pun x naik²
tgk org lain yg dipanggil.. staff nurse cakap blood test result x kuar lagi
dia panggil org lain dulu.. aku tgk dah lebih sejam.. adoyai..
x lama lps tu baru nama aku dipanggil.. 
bacaan gula aku tinggi coz semlm aku bedal durian & rambutan.. 8.6 result aku hari ni
disebabkan oleh result tu aku kena jumpa Dr balik bln dpn.. huhuhu..
ok la.. lps ni control balik yerr.. huhuhuhu

lps jumpa Dr gi farmasi amik ubat.. giliran aku 0319
no. giliran yg di papar 0317.. ok la x de la lama sgt aku tunggu
dkt kol 11am baru aku kuar dari spital.. ok la
bln dpn jumpa Dr Shaikh Jeff lagi la yer..

 

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini