Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, February 3, 2012

duit syiling baru

orang lain mesti dah dapat duit syiling baru kan.. 
aku baru dapat semalam itupun mula² aku tak perasan
bila nak simpan syiling dalam purse baru perasan aku dapat 2 keping duit syiling baru
50¢ & 20¢.. ala² duit emas gitu.. teringat plak duit syiling RM1 yang dah dimansuhkan tu
otw balik umah selepas amik hazizi petang semalam
aku tanya hubby dia ada dapat duit syiling baru tak? dia bagitau tak de
nak jadi cite malam tadi aku dapat lagi 2 keping duit syiling baru bernilai 10¢
hermm.. camne leh dapat? hahahha.. aku kira syiling dalam tabung hubby
tu la keje part time aku kalo korang nak tau.. hehehhe
buat apa? haaa.. kira duit syiling, pas tu tulis total berapa RM
dah siap nanti hubby bawak gi tukar kat restoran Akasia tempat dia selalu lepak dgn office mate dia
kalau bank in ke bank banyak keje plak.. lagipun bank sekarang ni suka² hati je charge kita balik
daripada buang masa beratuq kat bank.. baik tukar kat kedai² makan. 
dapat balik cash direct lagi.. ye dok??


ni gambar² duit syiling yang sempat aku snap masa dok mengira malam tadi
dapatlah RM 90.. ok la tgh² bulan tak cukup duit leh gak guna duit tu.. sape nak bagi kan
btw, apsal aku bagitau tgh² bulan ek.. padahal baru 3rd Feb kan.. hehehe. 
beselah kalo Co. cam kami yang bg gaji awal .. sekrg ni kira cam tgh bulan ler.. ngeh3


ok.. jom layan picture plak.. dari tadi dok mengarang jer.. boring plak org nak bacakan
(errr... ada org baca ke?? ada la kot kan.. cuma tak ramai yang komen jer.. ;-p)


ni gambo depan belakang duit10¢ .. masa aku kecik² dulu yang aku ingat duit syiling tu cam picture yg paling kiri 


lepas tu tukar kpd yg bhgn tengah
& yg paling kanan tu duit syiling baru tahun ni
ni 20¢ .. 
ni 50¢ .. 
ni gambo ehsan Mr. G
setakat ni aku tak dapat lagi duit syling 5¢ .. 


note: 
Mr. G = En. Google ler.. thanks Mr. G ;-)

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini