Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, February 2, 2012

lupa plak

ingat lagi posting aku pasal hazizi demam ? ada baru 2 hari lepas aku cite
tapi hari tu aku lupa nak tempek gambo budak demam ni
cer tengok muka dia tu.. kalau dah tak larat sgt.. cam ni le rupe nya

cian kan..dia sebok cakap mata pedih
bila letak towel lembab dia tak nak
cool fever tu tok sah harap lah
sejak dari baby memang dia tak suka
dia akan buang kalo kami letak

since dia dah pandai cakap, so aku tanya dia apsal tak nak pakai cool fever

dan jawapannya..

'jiji tak suka.. sejuk la...'

erk.... cam no tu??? dah explain pasal cool fever pun dia still tak nak pakai.. adeh!!

last² jumpa Doktor.. barulah nak letak towel basah kat kepala..



towel basah tu 1 hal.. lagi 1 tak nak minum ubat.. camno nak sihat nak oiii
ubat pun tak nak...

seperti biasa, aku wat 'kejam' skit.. ugut dia, kalau tak nak minum ubat.. ummi masukkan ubat b****t
terus dia nak minum.. terkulat² muka menelan ubat.. hamik ko.. dgn ummi jgn main²..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini