Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, February 10, 2012

salam perpisahan

apsal ek? hahha, xde apa² pun
aje senggal.. utk pengetahuan semua aku dah guna mug warna merah ni sejak dari thn 1998 (kalo x silap la).. so dh hmpr 14 thn aku guna mug ni.. lamakan, mug ni sumbing skit je kt bhgn penutup tu pun sebab terjatuh
baru² ni aku berkenan mug kat katalog avon.. penutupnya leh wat tmpt letak biskut or kuih.. pastu aku beli sekali dgn mangkuk bertutup.. complete 1 set.. cantik x? sudu pink tu xde dlm set ye.. ngeh3

syg gak aku kat mug merah tu.. aku jaga elok kalau tak, takkan la smp 14 thn gunakan.. tahun ni guna yg baru la plak
thx mug merah atas jasa² anda selama ni.. dulu tiap² hari aku dok bancuh kopi pearl.. sekrg ni x leh minum kopi pearl selalu.. ok la chow dulu.. adios!!

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini