Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, February 29, 2012

kek untuk jiji ke??

aku order kek ni 2 bulan lepas.. aje utk anniversary aku semlm.. sebenarnya x tau nak beli apa.. xde idea langsung.. 2 bulan lps aku tetiba teringat pasal kek red velvet
aku x penah makan pun kek ni.. aje nak merasa.. ingatkan nak order date semlm tp tetiba teringat ada appt. dgn Dr hari ni. so, aku minta opis-mate hubby cik fida buatkan pd hari ni.. tup² ada LTDL hari ni kat opis.. dah la guna laluan yg sama aku nk gi spital.. so, appt aku tu postponed esok. tetiba hubby sms ptg td, minta postponed lagi hari jumaat.. fuh.. ok la kan.. kalo x mesti gula aku tinggi sok..huhuhu
ok la aku pun dah ngantuk penangan kuar awal pagi tadi.. so layan je la pic ni ek.. x byk pun.. ni pic hubby & hazizi..
ni plak gambo aku & hazizi.. masa mula² bawak masuk kek dlm umah, hazizi dah kecoh.. Eh!!! ni kek sape? kek jiji ke? siap nyanyi happy birthday.. pas tu dia tanya plak.. mana 'api' ummi?? dia masih teringat kek besday nek nor dia la tu.. hehehe

ok la chow dulu.. ni kira n3 penutup bln Feb'12.. kira byk gak la bln ni aku wat posting kan... hehhehe...
ok la ek.. at least xde la 'bersawang' blog aku kali ni..

jumpa lagi di bln dpn.. adios








˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅


Ooopppss.. btw, terima kasih kat fida yg sudi tunaikan hasrat sy ni.. poyo je bunyinya.. w/pun pewarna merah dah abis (katanya) tapi yg penting rasanya ok.. ye dak.. rasanya sama je kot cuma bkn color merah.. kira jadi kek brown velvet la kot..hehehe

terima kasih juga buat saudara-mara, sahabat handai di FB yg mendoakan utk kami..

p/s: aku dah siap ptg² ni kek ni.. aje beli besar skit.. leh antor ke nursery skit, opis-mate aku & hubby gak..

ok la chow chin chow..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini