Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, February 10, 2012

Pot-Luck

bebrp hari lepas tgk my buddy wat entry pot-luck, tetiba semlm office-mate ajak wat pot-luck hari ni

ok msg² kena bwk bhgn msg².. ana & az bwk nasi..
(az siap bwk rice cooker.. mantop mmg sedap mkn nasi panas²)
kak yati - kari ayam, kak ina - ikan pekasam grg, elfi - sambal kentang & bilis, kak zaharah - timun, shyma - sambal belacan, telur dadar & ikan rebus.. aku plak spt biasa permintaan dari diaorg..
apalagi kalau bukan sambal sardin.. oh ya! az wat agar² sekali tp aku jamah sikit je.. kena kurang manis

ni sambal sardin aku atas dapur
lps tu aku kecikkan api, biar dia masak lama skit..

nak resepi..??? amik je la cni ye
jom makan!!! kak yati tgh amik kari ayam yg dia bawak. yg lain² tgu turn







antara lauk-pauk yg dibwk.. oh ya! ada penambahanm, aku bwk rendang daging mak minah bg hr selasa lepas.. lepas aku ngantor sambal lokan..

mlm td buka peti ais baru teringat ada rendang mak minah bg x mkn²

terima kasih kwn² coz sudi ajak aku join pot-luck ni ye

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini