Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Saturday, February 11, 2012

jangan beli mainan!!!

tiap kali nak gi beli brg² x kira la kat Giant ke or mana², mesti pesan kat dak hazizi.. jgn beli mainan..
ok katanya.. kalo aku cakap faham x? dia jawap 'faham cikgu'

rabu lepas aku g Giant, tgk susu dia dah nak abis.. & ada brg² lain nak di beli.. aku lebih selesa kat Giant
coz susun atur barang tu sama je kat mana² hypermarket dia

tgh aku sebok cari brg dia pun sebok cari gak..herrmm.. apa lagi kalo bkn mainan.. masa turun kete bukan main lagi mulut dia cakap 'jangan beli mainan' siap angkat tangan & tunjuk jari
dia ajuk cam mana aku pesan kat dia.. hermm.. xde maknanya
mulut dia cakap jgn beli mainan.. masuk je dalam Giant lupa dah janji dia buat.. GGrrrrr

kali ni koleksi binatang.. ye binatang lagi
x cukup² toys binatang dia beli.. ni beli lagi..

abi pun naik boring tgk.. haaahahaha

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini