Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, February 20, 2012

heran

dah nama pun bdk bandar kan.. memang dia heran la permainan bdk² kg
dia x penah merasa.. umah sendiri pun bukan ada tanah.. x cam ummi & abi dia dulu
w/pun dok bandar umah mak aku mmg ada tanah... nnt la aku wat posting lain pasal aku kecik² dulu ye
sekrg ni kita cite pasal hazizi.. btw, semua gambo ni aku amik guna continuous format.. so gambo² ni nmpk +/- sama je.. hakikatnya mmg x sama.. hehee.. jom layan picture ni plak

sementara tunggu abah gi kebun cari cempedak yg xde tu & mak yg masih kat umah mak long, kami dok umah arwah nenek (sekrg ni pakcik hubby yg duduk c2)

yg pakai baju biru tu (anak pakcik kami) pangkat pakcik dgn hazizi.. sebaya usianya dgn yusri, kalau x silap yusri tua 2 minggu je dgn aiman..

aiman yg ngajo dulu bdk² ni main masak².. hehehe. bdk lelaki pun main masak²..
hazizi yg x penah tgk mende² cam ni suka sgt la dia. ingat nak amik gambo bendang kat blkg tpi hampeh..

dia pun sebok ngikut.. aku bkn apa, takut nnt leka amik gambo.. ada plak ular dtg patuk hazizi lain plak citenya

so, kesudahannya mmg x dpt la amik gambo bendang :-(
nah lagi gambo hazizi.. bukan main ralit dia tgk bdk² ni .. layan je la ye hazizi

bila nenek & atoknya dah balik, kami masih lepak lagi coz hubby dia tdo.. cian dia sorang driver.. bg rehat coz dia penat sgt..

abi dah bgn, kami pun bertolak balik ke selama, perak. tapi seblm tu singgah umah pengantin dulu amik lauk.. hehhehehe

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini