Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, February 20, 2012

kenduri kawin @ bagan serai part 1

sabtu lepas kami balik kg mertua.. kakak pada mak mertua aku buat kenduri kawin anaknya yang bongsu
kami bertolak dalam kol 8am dari KL.. hazizi blom bangun smp R&R Bukit Gantang mandi & siapkan dia
ni gambo yg sempat aku snap masa kat kenduri tu.. rata² gambo hazizi la..
nak amik gambo pengantin pompuan, dia blom balik dari kedai pengantin (bersolek & bersiap)

kat kg masih lagi masak sendiri
cuma hidang je cara buffet
hazizi heran coz bdk² tua skit dari dia sebok basuh pinggan mangkuk

dia x nak berganjak dari c2
 ni lagi gambo hazizi.. kusyuk betul dia tgk bdk² kat c2 membasuh pinggan mangkuk

yg gambo potrait kat seblh atas tu pangkat pakcik hazizi

bawah plak gambo hazizi dgn Anjang Hana
 hazizi heran coz dia bkn paham bahasa banjar.. bdk² tu semuanya cakap banjar.. ;-)
sepupu abinya tengah tolong masak nasi minyak.. (gambo seblh kiri)..

aku terus terbantut nak makan nasi minyak coz aku tgk diaorg masak nasi tapi beras x dibasuh, potong kampit beras terus tuang dalam kuali yang air tengah mendidih.. adoi mmg terbantut selera aku nak makan nasi minyak

gambo kanan atas, farisya & mamanya (adik pada hubby)

gambo bawah plak.. aku & hazizi.. ;-p

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini