Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, February 28, 2012

jom ke pasar malam

lepas aku siapkan keje.. mak ajak ke pasar malam..
aku bawak hazizi sekali.. kang aku tinggal mau dia bergaduh kat umah dgn eimran
sampai² je terus nampak org jual brg² mainan.. GGgrrrr...
hazizi pun apalagi.. sangkut la kat c2.. puas aku pujuk, last² aku dukung dia kebahagian dalam lagi
kat dalam ada lagi org jual brg² mainan tapi yg ni ok skit.. nak tau apa yg dia pilih.. nah tgk pic bawah ni


jiji nak main masak² dgn kakak la ummi katanya selepas bebrp kali aku x bg dia amik mainan pompuan.. ok la jiji suka hati kau la nak oooiii
 








ni pic keesokkan harinya.. nah bersepah² umah nek nor diaorg ni
orgnya dah hilang main games kat galaxy tab plak.. hadui

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini