Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, February 29, 2012

Le Tour De Langkawi (LTDL 2012)

























29 Feb, pagi² aku dah kuar umah. bukan sebab excited sgt nak tgk LTDL 2012 tapi x nak sangkut jem coz office aku jadi tempat perlepasan pelumba² LTDL ni memulakan perlumbaan ke Genting Highlands
atas ni atucara majlis.. aku malas nak turun awal tgk acara ni.. baik aku siapkan keje aku dulu.. agak² diaorg nak bermula aku pun turun
ni pic mula² aku amik dari atas.. pic mula² sebelah kiri, gambar staff² proton, proton edar serta lain² co. dibawah naungan proton. seramai 200 org staff menyertai acara ni. depa le tour takat proton je..

yg lain² ni just gambar sekitar majlis
aku x puas hati aku turun tgk dekat².. aku turun sorang² je.. tgk² ada staff dept. lain pun nak gi tgk.. aku tumpang sekali la..

ni ada majlis apa ntah aku x tau sgt coz x dgr sgt celoteh pengacara² majlis ni
 still kat area stage
dah nak ready.. masing² tgh amik tempat.. btw, staff² naungan proton dah pun berlepas le tour de proton
acara bermula!!!! pelumba² memulakan kayuhan

ni lagi diantara pelumba² yg mengambil bahagian
Oooppsss.. aku tetiba baru perasan masa tengah dok edit gambo utk n3..
mamat ni cam pandang kat aku je... tau la kita pakai baju sama hijau tadi.. pastu aku sorang jer staff pompuan dok terselit kat c2... erk.. perasan sudah.. hahhaha
gambo besar ni dari jarak jauh pandangan di Kesas Highway

lagi gambar² pelumba² LTDL

seblm aku naik terpandang plak ada helicopter tgh buat liputan kot..

herrmm.. ngantuk sudah.. LTDL punya pasal, x pasal² aku kena kuar awal pagi tadi.. huhuhu

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini