Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, February 9, 2012

Surprise!!!!

mak mertua aku dah bagitau awal² ada 2 kenduri kawain pada 04.02.2012
hubby plak tak perasan yang mak dia bagitau ada kenduri kawin
nasib baik gak ingatkan hubby.. coz adik ipar aku tak dapat nak bawak
ingatkan mak nak pergi lepas zohor.. aku pun siap gi cosway dulu tukar barang
tup² mak call masa kat kedai tanya aku kat mana.. erk.. pelik plak apsal mak call aku bukan hubby..
rupa²nya henpon dia ada kat hazizi.. mak nak pergi dulu naik teksi.. nanti jumpa mak kat umah kenduri kat taman cemerlang.. otw nak gi taman cemerlang, jalan plak jem.. adoi.. org nak balik kg kot coz nak start cuti pjg lagi kan.. masa sampai tengok mak tengah lepak² kat khemah.. cian mak tunggu lama
tak lama makan, kami nak balik coz ada lagi 1 jemputan kat taman melati plak
masa mak bersalam²an dgn tuan rumah.. tetiba aku terperasan seseorg..
dalam hati macam kenal.. tapi was² nak tegur
tak lama aku tgk dia pergi ke meja buffet.. tetiba terdengar anak tuan rumah cakap
'eh!! mana plak sarah ni?!!.. zzuupppp.. SARAH.. nama sarah terus menerjah kepala otak aku
(cewah ayat x bley blah.. cam ayat² novel plak.. kui kui kui)

dengan tak teragak² aku terus menuju ke meja buffet & terus tegur empunya diri yg bernama sarah tadi

aku: ni aunty sweetie sarah yg kt FB kan? (nak confirmation aku sebut nickname FBnya
sarah: a'ah
aku:  saya sofiah hanim

terus aunty sarah kenalkan aku sebgi anak buahnya dgn BFF dia lynda.. (mak mertua aku panggil ros)
sempat gak aunty minta ambilkan gambar.. aku plak tak teringat nak kuarkan kamera aku
so, aku pinjam gambar ni dari FB aunty sarah.. thx aunty

 ni la tuan empunya diri yang bernama 'sweetie sarah'.. so sweet
 3 generasi keturunan dato' bentara luar johor

bergambar sekali dgn anak kepada tuan rumah majlis perkahwinan ni.. BFF pada aunty sarah, Lynda namanya..

hazizi terselit kat tengah.. cian aku excited sgt jumpa aunty sarah sampai kan hazizi cari aku dalam khemah..

umi!!... oooo umi!!!.. :-)











aunty siap masukkan dalam FB dia yang aku sebut nickname FBnya.. kih kih kih

btw, thx aunty for the pic.. insyaAllah lain kali kita jumpa lagi ek

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini