Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Sunday, April 15, 2012

16 April

hehhee.. kesinambungan kisah 15 April

masa otw balik umah mak aku sempat la ngantor sms kat my buddy kak zurina (aku lebih senang
panggil dia 'mama')

x lama lepas tu mama call aku.. tanya serba sedikit..

esoknya masa sampai kat opis.. mama tanya
mama:  dah bagitau kawan² lain ke?
aku:  xde pun, biarlah segan la saya
mama:  eh! mana boleh.. jap mama bagitau..

x sempat nak halang.. mama dah bangun terus bagitau kawan² lain
x lama lepas tu semua serbu tempat aku..
ramai la kawan² dtg ucap tahniah.. peluk aku..
wah!!! meriah plak cam nak gi cuti raya je
(hehehe.. kat opis aku bila nak bercuti raya semua org akan bersalam²an.. kecoh skit la dept. aku masa tu)

bila ingat balik kelakar pun ada... tapi nak buat camne org xde pengalaman.. dah tu plak disebabkan lama
dah kawin... kami xde terfikir sangat pasal nak anak.. macam² org kata kat aku
tapi aku diamkan aje.. pendam dalam hati.. huhuhu

tapi alhamdulillah.. syukur pada illahi.. anak aku sekarang pun makin sihat.. cerdik.. banyak mulut
biasalah kan budak baru nak membesar... macam² dia nak tau.. & macam² dia akan tanya
dah pandai buat permintaan.. hehe.. apalagi nak adik la .. sabar ye hazizi.. kalau ada rezeki kita boleh la
hazizi dapat adik lagi.. kesian dia main mainan pun sorang² kat umah.. ok la.. chow chin chow dulu
akhir kata pada pembaca blog aku ni.. doa²kanlah supaya zuriat kami bertambah lagi.. Amin

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini