Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, April 30, 2012

selera aku lain, selera org lain plak kan

apa cer?? hermm.. xde apa pun. cuma aku nak cite pasal ayam penyet
sebelum ni aku dengar kawan² dok cerita. sedap makan kat restoran ayam penyet
aku plak memang x penah merasa... teruk ek!! ye la aku jarang kuar lunch kat opis
org cakap dalam sebulan boleh kira.. kalo aku dalam setahun boleh kira brp kali aku kuar lunch..hohoho


ok berbalik pada cite ayam penyet.. baru semlm aku dapat merasa makan kat restoran ni
hubby order menu ayam penyet, aku plak daging dendeng berlado & sayur pecel.. utk hazizi kami pilih Kiddy Menu Set A consist of nugget, alphabet french fries & ais krim. untuk minuman hubby pilih ABC, aku plak cappuccino.. hazizi plak since dah ada  ais krim  kami xde order air utk dia





sementara tunggu makanan sampai.. kami dihidangkan dgn minuman & ais krim  dulu


herm.. ni la yg kami order untuk pembasah tekak
 
















sebelum tu meja dah bersepah² dek penangan hazizi
cer scroll down tgk apa yg dia buat









abis dia kuarkan semua mainan binatang dia, kalo diam xpe gak.. 
ni dia buat hal dia sendiri.. cam main kat umah

asyik cite je kan.. gambo makanan xde pun.. memang aku x amik pun gambo makanan
sebab hazizi tak nak dok diam.. mungkin sebab dia pun x brp sihat
makanan plak aku rasa x lah sesedap mana pun, tu yg aku letak tajuk selera aku lain, selera org lain plak..
apa² pun korang layan je la pic ayam penyet & daging dendeng berlado yg aku amik dari website Ayam Penyet ni yer






No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini