Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, April 18, 2012

Gara² hazizi nak adik

yup.. gara² hazizi cakap nak adik.. mata aku pun dah menggong.. apsal ek?
ok cam ni.. semlm kan aku cite pasal hazizi 1st @ new taska kan.. so, aku tempek gambo ni..

citenya sangkut paut dgn gambo ni la
masa mula² aku kuarkan lipatan paper ni dari beg hazizi
aku nampak gambar belon & bentuk oval
agak² korang apa dlm kepala otak korang sekrg??

aku leh terbaca.. oval tu ovum.. bentuk belon tu cam sperma.. dalam hati aku.. alamak x kan org taska ajor hazizi mende² cam ni !!!.. hazizi kan kecik lagi..

sekali bila aku bukak abis.. baru la nmpk yg sebenarnya.. hahhaha.. udah la titik tu bergaris & bercantum 1 sama lain..
haru betul.. hahaha

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini