Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Tuesday, April 17, 2012

hazizi 1st day @ new taska

semalam hari pertama hazizi kat Taska baru.. Taska Imtiaz namanya..
Alhamdulillah, 1st day dah pandai suaikan diri
cuma dia masih teringat kawan² kat Taska lama, wafiy, razin, adam dll
maklumlah aku ngantor dia kat Taska lama sejak dia 4 bulan.. mau dia x teringat kat kawan² lama
pastu dia teringat kat kak ain dia, babysitter kat tmpt lama

zura babysitter dia yg baru bgtau semlm.. dia bersemangat nak belajar
pagi ada kelas ramai² untuk bdk² umur 2 tahun keatas
zura bgtau hazizi ok.. dia excited sgt belajar
petang aku minta masukkan dia ke kelas iqra by individual
time kelas ni dia boring skit.. maybe baru lagi
sekejap je dia ok.. pastu dia dah x reti dok diam.. hahhaa
xpe ye hazizi.. belajar pelan².. nanti mesti ok

pagi tadi dia nak ke Taska lama.. dia x nak ke Taska baru
katanya dia nak jumpa kawan.. sah teringat kat wafiy, razin dll
lagipun kat Taska lama boleh bawak toys.. kat Taska baru ni mmg diaorg x bg bwk toys
semlm balik dari taska, nmpk sgt dia 'rindu' kat toys dia.. hhahaha



ok la x nak cite pjg.. ni aku attached kertas keje yg dia belajar semlm.  aku jumpa dlm beg sekolah dia masa nak kuarkan baju kotor mlm tadi.
(ada nama hazizi cotet je kat atas sebelah kiri)

aku nampak byk conteng je dari yg dia belajar.. xpe hazizi masih baru.. belajar rajin² ye nak

ummi & abi sayanggggg sangat² kat hazizi.. muah!!!


No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini