Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Wednesday, April 25, 2012

kenduri kawin adik bongsu Azam 4U2C

sabtu lepas kami dpt undangan ke majlis perkahwinan adik bongsu Azam 4U2C
actually pakcik hubby kawin dgn kakak Azam ni.. so jemputan tu dtg dr makcu sheila (kakak azam)

aku x perasan plak bateri kamera dah tinggal hujung² nyawa.. so xde la byk pic aku amik
jom layan je pic yg ada

masa ni kami smp dulu coz kami direct dari umah kami, so kami santap dulu

lepas tu baru tgu parents in law dtg dgn adik² ipar aku

ni hubby dok layan hazizi makan.. dia pelik plak ada tiang cermin dalam dewan.. trus nak duduk makan kat c2
sempat gak aku bergambo dgn hazizi kat tiang ni.. hehhee
ok ni pic pengantin.. Azam 4U2C berdiri dgn wife kat blkg pengantin.. sedondon warna merah

bawah plak gambo pakcu hubby (abg ipar pada Azam 4U2C)..


kali ni hazizi x nak bergambo.. hahaha hubby amik guna continous format..
thx abg
Oooppss nak gak amik gambo sorang²
ni la pakcik hubby aku (adik bongsu pada father in law aku)

dia bergambo dgn satu²nya puteri dia sekrg ni.. 3 yg atas semuanya lelaki

kami naik pelamin sama² tapi rezeki memihak pada mereka.. dah 4 org anak diaorg.. yg tua sekali form 2 kalo x silap aku
anak dara pakcu nor & acu sheila ni baru dapat kaki.. biasalah bdk baru 'dpt kaki' ni mana nak dok diam.. hehhehe

kenyang sudah jom balik

btw, picture bawah ni gambo mother in law (pakai tudung peach) dengan sepupu dia or akak iparnya.. parents in law aku kawin sepupu je..

majlis perkahwinan ni diadakan kat Dewan Maktab PDRM Cheras..

ok nnt smbg balik ye.. adios

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini