Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, April 6, 2012

cam sepi ek

minggu ni cam sepi skit blog aku ni.. herrmm... aku xde idea nak posting apa²
...mmmmmmmmmmmmm

Ooppsss ada² baru teringat kisah hazizi mlm tadi.. asyik hazizi je kan..
udah nama blog pun kesayangan hamba.. hahhaa

citenya macam ni.. masa tu aku tgh lepak kat bawah tgk rakaman cite cinta buat emelda
sib baik ada astro bond leh gak rakam cite yg x sempat aku tgk

hazizi plak main transformer yg dah barai.. penat aku jadikan lori & kete
dia baraikan.. pastu suruh aku jadikan balik bentuk kenderaan

tgh dok lepak².. kuar la 1 scene dlm drama tu yg seorg pompuan pregnant tgh tahan sakit dlm klinik

tgh asyik aku tgk cite tu.. tetiba hazizi ckp, ummi gemuknya pompuan tu
aku ckp la dlm poyot pompuan tu ada baby
dia tanya lagi, kenapa ada baby.. aku cakap dia pompuan..
umi pompuan ke lelaki tanya dia.. aku cakap pompuan la

tetiba dia cakap... ummi!! jiji nak adik..
dalam hati aku.. 'lor soklan ni lagi ke? '
dah tu aku tanya, nak dapatkan mana baby?
dia singkap baju dia.. pastu dia sebut 'ni dalam perut jiji'
aku tanya dia plak.. abis perut abi besar tu ada baby tak?
jap ek jiji tanya abi.. hahhaa

lepas tu dia naik atas. terus tanya abi dia.. ntah apa abi dia cakap
aku pun x dengar.. pastu dia melekat kat atas dgn abi dia
aman jap aku nak tgk drama cinta buat emelda.. hehehe

btw, utk abi cer cite apa jawapan abg bg kat hazizi.. hahaha

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini