Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Monday, April 9, 2012

tengah buat apa?


nak tau apa aku tengah buat sekarang?  hehehe. cam korang nak tau kan..
tapi kalo korang x nak tau.. aku bgtau gak la.. hahahha

aku tengah nak kumpul data family sebelah arwah ayah aku.. ngape? sebab:-

  1. aku dah berjaya buat family tree untuk family sebelah mak aku
  2. family tree yg aku buat tu dapat disambungkan dgn family tree sebelah moyang perempuan aku yg mana beliau ialah dari keturunan Dato' Bentara Luar Johor..amacam ok tak?
  3. aku jarang communicate dengan anak² buah aku dari adik-beradik aku yang tua.. sungguh sades kan.. tapi hubungan kami xde la terputus... still contact lagi 
  4. aku dah ada cucu... yer dah dapat pangkat nenek ok.. abg sulung aku dah ada cucu.. hazizi dah jadi pak long tau
setakat ni aku dah dapat data 2 adik-beradik aku iaitu abg aku yg no. 2, mohd shafri & kakak aku yg no. 3, anis shofrin.. thanks pada adah & atiqah coz bagi info. ni

ada lagi 3 data dari abg sulung aku, mohd saufi.. aku tengah tunggu reply dari anak buah aku amira
serta abg aku no. 4 & kakak aku yg no. 5.. kalau family tree aku dah siap, baru aku sambung dengan adik-beradik arwah ayah aku plak.. hermm... ok tak idea aku nih.. hehehe.. semoga plan aku menjadi..
Amin

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini