Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Friday, April 27, 2012

kisah hazizi nak adik lagi

haaa.. ada lagi kisah hazizi nak adik kan.. ni cite terbaru plak
dalam kete aku memang bekal 1 kain bedung hazizi masa dia baby dulu
aje aku buat kain utk lindung dari hujan.. nak jadi cite aku & hazizi dok kat blkg sementara hubby bawak kete
aku bedung dia cam masa dia baby dulu..(tapi x amik gambo ler coz malam x nmpk apa)
aku siap tepuk² dia... suka sgt dia.. tersenggih²..

sok ptgnya masa aku nak amik dia balik dari Taska.. aku buatkan 'baby' utk dia.. nak tau apa..
jom layan picture ni











nah.. ni ler 'baby' utk hazizi.. ni baby jiji katanya... siap peluk cium lagi...







siap bercerita dgn 'baby' dia





dah puas 'borak' di ajak tdo plak .. siap tepuk² macamana abi ummi buat dia cam tu la dia buat kat 'baby' tu




bawak plak baring kat kerusi belakang.. siap peluk lagi

hahhaha.. nasib la hazizi dpt ummi gila² cam ni.. ngeh³

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini