Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Thursday, April 26, 2012

21-4-2012 hari makan²

sabtu lepas aku rasa memang hari makan² kot coz tengahari tu dah makan kat kenduri kawin adik Azam 4U2C
malamnya plak adik ipar aku belanja makan.. sebab apa kami tak tau.. hanya mereka suami isteri yg tau
apa² pun terima kasih diucapkan pada Mohd Firdaus b Abdul Rahman serta isterinya yang dicintai Siti Normala Bt Ramlan. semoga rezeki korang berdua bertambah² lagi lepas ni. Amin
dah nak seminggu baru nak wat posting.. mood nak edit gambo xde. cam ni la rupanya.. hehehe

x nak cite byk jom la layan pic yg sempat aku amik mlm tu..

ni la pasangan bahagia yg belanja kami makan malam tu.
melayan hazizi jap.. lepas makan dia dah tak nak dok diam
 dan lagi...
ni picture seblm balik.. adik hubby aku ni mmg suka buat lawak.. hazizi tgk je la pe'el pak teh dia
 gambo ramai²
gambo bersama pasangan masing².. OOooopppss mana plak picture Parents in law aku nih.. adui.. tertinggal plak.. nanti aku cari balik & wat posting lain la ye



















..... ni plak gambo hazizi lepas balik dari makan² malam tu.. pakai baju tidoq 'geli' bird


erk.. ni je ye gambo yg ada.. tu pun tertinggal picture parents in law
gambo makanan x sompek nak amik coz hazizi mengada² sgt mlm tu..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini