Pages

hazizi & haziez kesayangan ummi & abi.. luv both of u always

Sunday, April 1, 2012

Langkawi Part V

lepas balik dari Mangrove Boat Trip menuju resort, hazizi dah terlelap dalam van

sampai je bilik dia dah jaga.. ajakdia mandi siap² terus gi cable car

dulu dia naik masa dia dalam perut aku lagi.. hahaha
ni pemandangan dari atas.. 4 tahun lepas aku tak larat nak nak cni.. kali ni aku naik cni & tak pergi ke bridge.. susah nanti aku nak layan dak hazizi sorang² coz abi dia teman sampai kat pelantar atas je.. huhhu
sampai je atas pekena aiskrim.. dia boleh cakap, nanti makan sama² dgn abi ek.. ermm.. sampai bawah dah meleleh² aiskrim tu

lepas beli gambo yg staff cable car amik kami pekena makan sengkuang.. ingatkan sos merah yg aku suka makan masa kecik² dulu.. tapi sos rojak buah je pastu tabur kacang.. ok gak la bagi aku coz rasa pedas skit.. tapi hubby tak tahan pedas.. rege korang leh tgk kat gambo yg aku amik ok..
lepas balik dari cable car.. kami cari tempat utk makan malam.. hazizi dah terlelap tak lama lepas naik kete..

sampai la aku letak dia atas meja makan pun dia masih x sedar².. penat sgt la tu

ni menu kami makan mlm tu, set sup tulang, sambal sotong, ulam timun sambal belacan (xde dalam gambo) serta telur dadar.. pastu tambah dgn kerabu mangga.. fuh.. pedas betul kerabu mangga.. sedap cuma mangga tu cam dah layu..

so far makanan kat cni rasa sedap compared dengan restoran airport corner
nah ni nama kedai tu.. Krua Najjah kalau x silap. dpn dgn kedai rundit Chop Eng Guan .. dekat dgn jalan beras terbakar..

No comments:

Post a Comment

titiplah komen anda disini